Final Four Hoquei Patins 2008

El Barça, campió de la fase regular de l'Ok Lliga a falta de cinc jornades

esportiudigital.com. 09-03-08, 00:28.

Amb tota la calma del món una temporada més el Barça Sorli Discau acabarà la fase regular de la OK Lliga com a líder de forma sobrada. Falten només cinc jornades i ja ningú li podrà prendre el primer lloc a l'equip de Quim Paüls. Setze punts per sota seu hi ha l'Alnimar Reus Deportiu, que si bé no ha perdut cap partit aquest any 2008 el seu joc torna a crear dubtes. En aquesta jornada, un empat i gràcies davant d'un Lloret treballador. A partir del tercer lloc arriben els cops de colze entre Vic, Noia, Blanes, Tenerife i Liceo, diferenciats per només tres punts, per aconseguir una bona posició pels playoff. Per la zona baixa, les patades se les donen Lleida, Vilafranca, Cerdanyola i Voltregà per no caure en una de les dues places de descens.


BARÇA SORLI DISCAU - VIVA HABITAT BLANES, 1-0

TEIXIDÓ OBRE LA LLAUNA AL FINAL. Amb un gol de Lluís Teixidó quan faltaven tres minuts per acabar el partit en va tenir prou el Barça per endur-se els tres punts. El Blanes va jugar de tu a tu als blaugrana, que es neguitejaven perquè no veien porteria. Les ocasions existien -dos pals i tres penals aturats per Freixes- però la bola no volia entrar. A la segona part els dos conjunts van pujar el seu potencial ofensiu i els gironins plantaven cara i volien donar la sorpresa. Però després de 47 minuts, Lluís Teixidó va enviar una canonada des de l'atac esquerra que va superar Freixes. El conte al Palau es va acabar, amb el mateix final de sempre. Foto 3: www.fcbarcelona.cat


ALNIMAR REUS DEPORTIU - GRUP LLORET, 2-2

SEGUEIXEN ELS DUBTES. El Reus va donar una mala image contra un Lloret que es presentava sense tenir res a perdre i molt a guanyar. Ivan Tibau va avançar als gironins, però Garcia i Gual van capgirat el partit a la segona part. Quan faltaven 74 segons, però, Martos va anotar el gol de l'empat lloretenc davant la decepció dels locals.
Foto 1: www.reus24.com


RONCATO PATÍ VIC - GRUP CASTILLO LLEIDA, 3-3


EPSON CERDANYOLA - NOIA FREIXENET, 0-1

RESSACA SUPERADA. El Noia no es va deixar sorprendre a Cerdanyola. Després d'una setmana de celebracions per haver guanyat la Copa del Rei en tres partits durs, els de Ferran López van guanyar per la mínima a un Cerdanyola necessitat. En una acció dins l'àrea al minut 6, Joan Feixas va marcar el gol de la victòria negra i vermella. A la segona meitat els de Sant Sadurní van tenir ocasions per sentenciar, però davant es van trobar una defensa local molt asfixiant que no permetia crear en atac i pressionava qualsevol aproximació a la porteria de De Moya. La posició ofensiva de l'equip vallesà tampoc va estar afortunada de cara a la porteria visitant. Foto 2: S. Sabaté


CEMEX TENERIFE - GÜELL VOLTREGÀ, 5-2

EL TEMPS S'ACABA. Una setmana més, el Voltregà segueix a la zona baixa de la taula, i veu com s'enfronta a les 5 últimes jornades amb la necessitat de guanyar 2 o 3 partits com a mínim si es vol salvar. A Tenerife, el partit va començar molt bé pels osonencs, que es van avançar amb un gol de Morilla.
Tot i això, els locals van saber reaccionar i de la mà de Sànchez i Creus, van saber reaccionar per a marxar al descans dominant per un clar 3-1.
De nou Creus va establir el 4-1, que era contestat per Dani Rodriguez, però Sánchez de nou eliminava tota opció de remontada amb el 5-2 a falta de 5 minuts pel final.


CAIXA PENEDÈS VILAFRANCA - COINASA LICEO, 1-2

CADA COP PITJOR. El Vilafranca va tornar a perdre un cop més en aquesta segona volta, un cop més als instants finals, en un partit en que el Liceo va portar el domini, però no atinava davant la porta de Torelló.
A la segona part, va arribar el gol de Payero que semblava definitiu, però el Vilafranca, més amb el cor que amb el cap, va aconseguir empatar gràcies a un gran gol d'Isaac González.
El pitjor de tot va ser que, quan la Poliesportiva començava a portar l'equip endavant, el Liceo va fer el 1-2 que deixa als penedesencs molt tocats.


PROINOSA IGUALADA - GRUPCLIMA MATARÓ, 6-2


ESFER OVIEDO - VILANOVA ULLBLAU, 1-2

PER LA MÍNIMA I PATINT.El Vilanova aconseguia els 3 punts a Oviedo patint desprès d'un partit ensopit en el que els asturians, tot i no jugar-s'hi res, van sortir a per totes. El joc vilanoví es va veure contagiat pel del conjunt local. Primer Del Amor avançava al Vilanova i Cuervo posava la igualada en el marcador. La victòria va arribar en un xut llunyà de Casanovas que el porter asturià no va saber treure. En l'últim xut del partit, l'Oviedo podia haver acoseguit un punt; però Arellano va aturar la bola fent portar així els 3 punts cap a la capital del Garraf. Foto 4: www.magazineoviedista.com


CLASSIFICACIÓ. JORNADA 25

1. F.C. BARCELONA-Sorli Discau 66
2. Alnimar REUS DEPORTIU 50
3. Roncato Patí VIC 44
4. C.E. NOIA Freixenet 44
5. Viva Habitat BLANES 42
6. Cemex TENERIFE 42
7. H.C. Coinasa LICEO 41
8. Proinosa IGUALADA H.C. 38
9. Grup Clima MATARÓ 35
10. VILANOVA L Ull Blau 33
11. C.H. Grup LLORET 29
12. Grup Castillo LLEIDA 25
13. C. Penedés VILAFRANCA 25
14. Epson CERDANYOLA C.H. 21
15. Güell VOLTREGA 21
16. Esfer OVIEDO H.C. 5


OK LLIGA. PROPERA JORNADA

Dissabte, 15 de març
19:30h - Oviedo - Vilafranca
20:00h - Lleida - Cerdanyola

Dimarts, 18 de març
21:30h - Voltregà - Liceo
21:30h - Noia - Tenerife
21:30h - Mataró - Vic
21:30h - Lloret - Igualada
21:30h - Blanes - Reus
21:30h - Vilanova - Barça

Fotos

Foto: reullo22

Foto: cernoi01

Foto: fcbbla10

Foto: ovivng12

Foto: 188okligacolor

Torneig Comte de Godó 2008