El Barça Cifec es reforça amb el pivot Garabaya del BM Valladolid

Jaume Bové. 25-12-06, 21:51.

El Barça ha tancat l'incorporació de Rubén Garabaya per la temporada 2007/2008.

Garabaya, actualment al BM Valladolid, s'incorporarà al club blaugrana per les properes temporades, i ocuparà el lloc d'Igor Vori, que farà el camí contrari del pivot espanyol.

Garabaya, de 28 anys, era clau al sistema de Juan Carlos Pastor a la banqueta castellana, i s'espera que sigui clau a Barcelona, sent el pivot titular en atac, mentre el pivot defensiu s'ha de fitxar, ja que Dragan Skrbic es retirarà al final d'aquesta temporada.

En altres fronts, el Barça segueix a molts jugadors per fer una petita revolució la temporada vinent. S'han fet ofertes a Demetrio Lozano(Portland) i es té quasi asegurat a Kasper Hvidt, porter del conjunt navarrès, mentre que l'argentí Eric Gull del BM Valladolid podria reforçar el lateral dret.

Fotos

Foto: logoasobal

Supercopa 2008