El Barça Cifec rep un sever correctiu a Pamplona (34-22)

Jaume Bové. 25-11-06, 13:35.

El Barça d'handbol ha sortit apallissat del seu duel amb el Portland San Antonio per 34-22, en un partit que tan sols ha tingut emoció al primer temps.

El conjunt de Xesco Espar ha intentat estar al partit, però després d'un acceptable primer temps, l'equip blaugrana ha protagonitzat un lamentable segon temps, on el conjunt de Pamplona s'ha exhibit amb un excel·lent Albert Rocas, que ha fet 12 gols.

La primera línia blaugrana ha tingut un mal rendiment, ja que sense Nagy, el conjunt barcelonista ha estat una joguina en mans antonianes, que ha forçat molt en defensa, de la qual n'ha extret fruits.

Amb aquest resultat, el conjunt blaugrana s'acomiada de la Lliga, ja que si l'any passat va perdre 4 punts en tota la Lliga, a aquestes alçades el Barça Cifec ja ha cedit 8 punts.

Fotos

Foto: barrufet

Supercopa 2008