Jaume Bové. 21-03-07, 14:50.
El Barça Cifec va disputar el seu partit de la Lliga Asobal ahir al vespre, degut al compromís internacional que ha d'afrontar el BM Valladolid el proper dissabte contra el Flensburg.
El partit va ser realment força plàcid pels blaugrana, ja que el rival no tenia el cap al partit i va jugar amb molta rotació pensant en el proper cap de setmana.
Així, el Barça es va avançar 6-3 de sortida, i va mantenir el marcador favorable durant tota la primera part. Els castellans sols van arribar a apropar-se a 2 gols (12-10), però el Barça va tornar a ampliar l'avantatge a 3 gols al descans (15-12).
Al tornar del descans, el conjunt de Xesco Espar va arrencar de manera molt forta, i es va posar 7 gols per sobre ràpidament (20-13), i Juan Carlos Pastor va fer encara més evident la reserva dels seus homes importants.
El conjunt barcelonista va arribar a dominar de 9 gols però es va relaxar als últims instants i el Valladolid va retallar el marcador.