Agències. 17-03-07, 21:31.
El Winterthur Barcelona sembla haver-se acostumat al joc del Reial Madrid -al qual avui ha tornat a guanyar (73-68) com ja va fer en la final de la Copa del Rei- i haver pres el pols a la Lliga ACB, on continua en línia ascendent després de vèncer a 10 dels últims 11 partits.
El conjunt blaugrana ha fonamentat la seva victòria, com ja va passar a Màlaga, en una asfixiant defensa, i el Reial Madrid ha tornat a perdre perquè en cap moment ha sabut triar la millor opció quan ha pogut atrapar el Barça.
Els d'Ivanovic, que han comandat gairebé sempre en el marcador, s'han sentit còmodes quan han aconseguit dominar el rebot defensiu, cosa que els ha permès córrer per culminar diverses jugades de contraatac.
En estàtic, els problemes s'han multiplicat per als dos conjunts, ja que les defenses s'han imposat als atacs i les estrelles (Navarro, Bullock i companyia) no han aparegut.
El conjunt blaugrana s'ha allunyat per primera vegada en el marcador gràcies al treball de Marconato i als cinc punts consecutius de Basile (17-10, minut 7). L'avantatge ha augmentat en l'inici del segon quart amb l'entrada de Kakiouzis i Vázquez, i un parcial de 8-0 que ha col·locat el 27-15 en l'electrònic quan faltaven sis minuts per arribar al descans.
El Barça ha tingut la possibilitat de rematar el seu rival en aquest període, però l'aparició de Reyes -el millor jugador blanc del partit- i els constants errors en el llançament dels locals han fet que el Reial Madrid se n'anés al túnel de vestidors amb només nou punts per sota (34-25).
En la segona part, l'equip blanc ha fallat des de la línia de tres (3 de 18 en tot el partit), ha recorregut de nou a Reyes i a un voluntariós Hervell per acostar-se a un punt dels blaugranes (46-45, minut 27), però la brillant aparició de De la Fuente, autor de diverses cistelles gairebé consecutives, ha tornat a donar un respir als locals, que han recuperat els nou punts d'avantatge al final del tercer quart (55-46).
Dos triples consecutius de Mumbrú i Raúl López han ficat de nou el Reial Madrid en el xoc (63-60, minut 36), però aquesta ha estat l'última empenta d'un equip sense forces que no ha pogut combatre la més gran intensitat amb què avui ha jugat el seu rival.
La irrupció de Kakiouzis i dos triples consecutius de De La Fuente i Lakovic quan faltava un minut i mig per al final han liquidat el partit (73-64), tot i que Smith ha tingut l'oportunitat de maquillar el resultat amb un parell de cistelles en els últims segons (73-68).