Final Four Hoquei Patins 2008

El Barça presenta l'espot promocional de la Final a quatre de la lliga europea d'hoquei

esportiudigital.com | Fotos i vídeo: www.fcbarcelona.cat. 23-04-08, 22:12.

Com a organitzador de la final a quatre de la lliga europea, el Barça ja treballa en la promoció d'aquest esdeveniment amb l'esperança d'omplir durant dos dies el Palau Blaugrana per veure el millor espectacle mundial d'hoquei patins.
Per això des d'aquesta setmana es pot veure per Barça TV un espot de producció pròpia que té com a protagonistes quatre jugadors de l'equip júnior del Barça. Vestits amb els equipaments dels quatre equips participants en la Final a auatre, disputen la bola en diversos escenaris de la ciutat de Barcelona. L'espot s'inicia amb una bola d'hoquei patins rodant per un terrat de la ciutat. Un jugador del Barcelona salta des del terrat de la Torre Mapfre per recollir-la, però allà es troba amb un jugador del Reus Deportiu. Posteriorment la bola llançada pel jugador blaugrana arriba a la Torre Agbar, on un jugador del CP Vic l'està esperant. Des d'una de les oficines de la Torre, el jugador del Liceo s'avança i la projecta cap al Palau Blaugrana, on un jugador de cada equip l'espera.
Els protagonistes de l'espot són Gerard Vergés, Borja de Ramon, Cristian Rodríguez i Ferran Rosas, jugadors de l'equip júnior d'hoquei patins del FC Barcelona Sorli Discau.


LAX'N BUSTO S'APUNTA A LA FESTA

D'altra banda es van coneixent nous detalls del que es viurà durant aquells dies. Així doncs, a banda de les entrades, el club blaugrana també ha donat a conèixer que els Lax'n'Busto actuaran durant la competició. El grup de rock català del Vendrell actuarà el dia de la final, l'11 de maig, abans del partit i a la mitja part. La final es disputarà diumenge a les cinc de la tarda. Serà la segona vegada que els vendrellencs participaran en un acte del FC Barcelona al Palau Blaugrana.

Fotos

Foto: ffourlogo

Vídeos

Barça TV Get Flash Player
Vídeo: Barça TV

Torneig Comte de Godó 2008