El Barça Sorli Discau supera al Liceo i és el primer finalista de la OK Lliga (8-3)

Sergi Sabaté. 06-05-07, 14:08.

El Barça Sorli Discau és el primer finalista de la OK Lliga després de superar en el tercer i definitiu partit al Liceo Vodafone (8-3).

A la primera meitat els blaugrana han saltat disposats a controlar el partit, i de seguida s'han col·locat amb el 2-0 al seu favor, amb gols de David Páez. Tot i així, els de José Querido també han tingut bones aproximacions a la porteria defensada per Aitor Egurrola.
Abans del descans, Miquel Masoliver anotava el tercer gol blaugrana.
La segona meitat ja ha estat de domini asbolut dels homes de Quim Paüls. El festival golejador l'ha iniciat Mia Ordeig, marcant el quart. Masoliver i Carlos López, en dues ocasions, han ampliat l'avantatge en 7-0.
A manca de set minuts, Pedro Alves ha fet el primer gol pels gallecs. Des d'aquell moment els de Barcelona ja s'han relaxat, fet que ha permès al Liceo ampliar el seu compte golejador. Finalment, el jove blaugrana Jordi Ferrer ha marcat el vuité gol pel Barça.

La final de la OK Lliga començarà ja el proper dimarts al Palau Blaugrana.

A LA TARDA, REUS-NOIA

Aquest vespre es jugarà al Palau d'Esports de Reus (20:00 hores) el darrer partit de l'altra eliminatòria entre l'Alnimar Reus Deportiu i el Noia Freixenet. El partit es preveu molt igualat. Prova d'això és que els dos enfrontaments que s'han jugat fins ara s'han acabat decidint a la tanda de penals, i han acabat amb victòria visitant.

Fotos

Foto: finalfcbok

Foto: previreusnoia

Catalunya - Argentina 2008