Agències. 25-11-06, 11:15.
El FC Barcelona torna a la Lliga aquest vespre (20h, PPV) amb un atractiu partit contra el Vila-real, amb l'intenció d'oblidar el decisiu partit contra el Werder del proper 5 de desembre, en què es jugarà la seva continuitat a la Champions.
Les baixes tornen a condicionar el Barcelona, que perd dos jugadors, Márquez i Motta, per a rebre el Vila-real, i seguixen fora Eto'o, Messi i Saviola, si bé el mateix ocórre al Vila-real, que arriba al Camp Nou sense peces bàsiques com Riquelme, a l'Argentina, i Nihat, lesionat de gravetat esta setmana.
Els blaugrana volen mantindre la seua bona línia de resultats, atés que no cauen des de fa un mes en les seues visites al Reial Madrid i al Chelsea, i doblegar un Vila-real que va caure l'any passat però que ha puntuat en quatre de les seues set visites al Camp Nou -dos victòries (98/99 i 2000/01) i dos empats (03/04 i 04/05).
Per part local, el principal dubte radica en la defensa, on Oleguer i Thuram es disputen la plaça de Márquez. En lloc de Motta, segurament entrarà Edmílson, i caldrà vore si, després de la visita al Levski Sofía (0-2) Rijkaard, opta per donar descans en atac o si mantindrà el trio Giuly-Gudjohnsen-Ronaldinho.
Per la seua banda, el Vila-real arribarà al Camp Nou amb certa depressió per l'última lesió de gravetat del turc Nihat, que durant la setmana es va trencar els lligaments del genoll durant un entrenament, i que s'unix també als lesionats de llarga durada Gonzalo Rodríguez i Robert Pires.
El tècnic, Manuel Pellegrini, ha sol·licitat recórrer al mercat per a incorporar un jugador ofensiu davant de la baixa de Nihat, que es perdrà el que resta de temporada. A més, el conjunt groguet també ha perdut per al partit de demà per lesió el central Quique Álvarez i el lateral esquerre José Enrique.
Per si no n'hi haguera prou, Juan Román Riquelme tampoc no jugarà contra el Barcelona en haver de desplaçar-se a l'Argentina pel naixement del seu tercer fill, i per això el Vila-real ha viatjat amb el mínim i gràcies que ha recuperat el davanter mexicà 'Guille' Franco.
El conjunt de Pellegrini intentarà continuar la bona línia que porten fora del Madrigal on esta temporada ha guanyat dos partits, ha empatat un altre i ha perdut dos en els cinc desplaçaments de la lliga. A més, té l'aval de l'empat a zero en la primera jornada contra el Reial Madrid al Santiago Bernabéu.