Agències. 01-06-05, 10:52.
El Bayern de Munic, actual campió de la Bundesliga, va derrotar a la selecció alemanya (4-2) en un partit d'exhibició que va servir per inaugurar l'estadi, l'Allianz Arena, que acollirà el primer partit del pròxim Mundial, que es disputarà a Alemanya el 2006.
Els internacionals del Bayern, habitualment components de la selecció nacional, van jugar per al seu club, i van avançar al seu equip al marcador abans del descans amb gols de Deisler i Huth.
Ja en la segona meitat, i de penal, Borowski va retallar l'avantatge del Bayern, encara que el defensa Willu Sagnol li va tornar la distància de dos gols al seu equip immediatament. Finalment, el veterà Miroslav Klose va tancar el tempteig amb el segon de la selecció germànica.