El Blanes cau de la copa a mans d'un Liceo més efectiu (3-1)

Sergi Sabaté (Alcoi). 02-03-07, 21:05.

El Liceo Vodafone és el tercer equip que aconsegueix accedir a les semifinals de la copa del rei d'hoquei. Els gallecs es van imposar al Viva habitat Blanes per un curt marcador de 3-1, vistes les ocasions dels dos conjunts.
La primera oportunitat clara del partit la va tenir Xevi Armengol, quan un llançament seu al minut 3 va topar amb el pal esquerra de la porteria de Llaverola. Els dos equips s'acostaven a la porteria rival en jugades trenades per tot l'equip, però sense acabar de trobar la porteria rival. Va haver de ser amb un xut llunyà de Pedro Alves als set minuts qui obrís l'electrònic d'Alcoi. Just un minut més tard, el seu company Josama Alen va disposar d'un penal per poder aumentar l'avantage, però no el va saber transformar. Mentrestant, els jugadors del Viva Habitat Blanes insistien, i amb ocasions de Ridaura o Raed aconseguien intimidar la porteria d'un Jaume Llaverola esplèndid, com gairebé sempre. Però a base d'insistència, finalment va arribar el premi pels catalans. Xavi Lladó, amb una jugada iniciada al contraatac, va aconseguir foradar la xarxa del Liceo al minut 17. Un minut més tard, els gallecs van disposar d'una falta directa, que en aquesta ocasió va errar Martín Payero. Poc a poc el Liceo aconseguia atacar amb més insistència a la porteria blanenca, i quan faltaven només deu segons pel descans, Josep Lamas va marcar el segon gol gallec.
A la segona meitat el ritme de joc va seguir balancejat entre els dos conjunts en els primers compassos del periode. Blanes i Liceo seguien aproximant-se, sense gaire èxit, a la porteria contrària. Tots dos equips gaudien de bones jugades en atac, que no aconseguien materializar-se en gol. El darrer quart d'hora va ser de major domini del conjunt gallec, amb llançaments constants a la porteria de Freixes, tot i que només un contraatac molt ben executat amb una recuperació de Pablo Álvarez des del centre de la pista va permetre als de José Querido ampliar el seu avantatge al marcador al minut 40. Fins al final del partit, el marcador ja no es va moure més tot i les nombroses ocasions d'uns i altres, com una falta directa que Armengol errava al minut 43.

LA FITXA

LICEO VODAFONE: Llaverola, Gende, Alves, Payero, Álvarez -cinc inicial- Alen, Lamas i Bargalló.

VIVA HABITAT BLANES: Freixas, Benito, Raed, Ridaura, Armengol -cinc inicial- Lladó, Formatgé.

GOLS: 1-0, Alves, 7'; 1-1, Lladó, 17'; 2-1, Lamas, 24' 50'; 3-1, Álvarez, 40'.

ÀRBITRES: Aragonès i Melero. Targetes blaves a Payero, Álvarez i Lamas.

Fotos: esportiudigital.com

Fotos

Foto: liceoblanes003

Foto: liceoblanes002

Foto: liceoblanes001

Final Four Hoquei Patins 2008