Agències. 23-12-07, 18:38.
El BM Ciudad Real ha aconseguit el seu cinquè títol consecutiu de Copa Asobal, que aquest cap de setmana vivia la seva XVIII edició al Poliesportiu Pisuerga de Valladolid, després de guanyar 25-23 l'Ademar Lleó en un partit vibrant i molt igualat que ha pogut guanyar qualsevol dels dos, però que s'ha endut en els últims minuts el més expert.
Els dos conjunts han començat molt igualats, respectant-se molt entre ells i buscant un descans després de les dures semifinals. Fruit d'aquest cansament, les imprecisions han estat una constant en els primers trenta minuts, que s'han tancat amb un escàs 11-10 a favor de l'Ademar, en els quals a més es va jugar amb molta tensió i agressivitat, que es van traduir en fins a cinc exclusions, tres per als aspirants i dos per als defensors del títol.
Amb més por a perdre que a arriscar, cap dels dos ha estat capaç de dominar el joc en cap moment del primer període. En tot cas, l'Ademar, recolzat en el seu porter Saric, que altra vegada ha tornar a ser clau en el partit, ha estat l'únic que ha pogut dur una mica d'iniciativa, anant per davant en el marcador la major part del temps. Tot i això, el major avantatge que ha tingut ha estat de dos punts, per la qual cosa els dos equips han deixat el partit obert per al segon temps.
Després de la represa, el BM Ciudad Real ha sortit a per totes i ha aconseguit posar-se per davant en el marcador, encara que no ha estat capaç d'obrir forat i l'Ademar ha tornat a dominar uns minuts després. No obstant, els aspirants tampoc han pogut escapar-se i han acabat cedint en favor dels campions.
A la segona meitat, l'Ademar s'ha vist en inferioritat numèrica per una doble exclusió i el BM Ciudad Real s'ha fet amb el control del partit, tornant a remuntar i fent-se fort darrera.
D'altra banda, el cansament dels partits d'ahir ha afectat molt més els lleonesos, i els últims minuts han estat un constant intent del Ademar per remuntar un partit que els de Talant Dujshebaev s'han acabat emportant gràcies a la seva experiència i la seva fortalesa en defensa.
Amb aquesta victòria el BM Ciudad Real, gran dominador del torneig, aconsegueix el seu cinquè títol Copa Asobal de forma consecutiva a més d'assegurar-se una plaça per a la pròxima edició de la Lliga de Campions.