Jaume Bové. 02-03-07, 23:04.
El DKV Joventut, a causa de que el partit davant el Lagun Aro Bilbao ha estat avançat al dissabte dia 3, es va veure obligat a viatjar directament de Belgrad, on va jugar dijous davant el Partizan, a Bilbao, amb una escala de dues hores a Milà.
El DKV va arribar ahir a la tarda a Bilbao, i va entrenar al pavelló de la Casilla a les 19.00 hores. Avui també hi ha prevista una altra sessió, aquesta a les 10.00 hores. Al finalitzar el partit l'expedició el DKV es traslladarà fins a Santander, on pernoctará en el NH Express Santander, tornant a Barcelona el diumenge dia 4 a les 11.40h, amb arribada a Barcelona a les 12.50h aproximadament.
Sobre el partit de Bilbao, Ferran Laviña ha comentat el següent:
"Les últimes experiències que hem tingut després de jugar un dijous partit d'Euroliga fora, i tornar a jugar en menys de vint-i-quatre hores, sempre han estat dolentes, hem perdut els partits jugats, ja que físicament es nota, així que hauríem de fer un esforç extra, ja que necessitem una victòria després dels últims resultats".
"Estem motivats per a intentar sortir d'aquesta difícil situació en què estem, per tant ens hem de superar, i sabem que encara que hàgim tingut algun resultat dolent, cal superar-ho per a intentar que les ratxes negatives durin el mínim".
"Sabem que el Lagun Aro serà un rival complicat, i serà mes difícil guanyar-los en la seva pista que no fora, és un equip que està bé i a aquestes alçades una victòria per a ells seria important ja que els faria donar un salt en la classificació, que els posaria en una situació molt mes còmoda". "Ells saben que venim d'un desplaçament llarg i per tant ens estaran esperant". "El Lagun Aro porta tota la setmana preparant el partit davant nosaltres, estan descansats, mentres que nosaltres portarem moltes hores de partits i viatges, així que si volem guanyar hauríem d'estar molt preparats".