Final Four Hoquei Patins 2008

El DKV Joventut no falla al Nou Congost (83-85)

Agències. 30-03-08, 19:25.

El DKV Joventut ha obtingut una victòria vital per als seus interessos després d'adjudicar-se el derbi català davant del Ricoh Manresa (83-85) en un dels duels més interessants de la 28a jornada de la lliga ACB, mentre que en el duel d'històrics' en dificultats, l'MMT Estudiants ha acabat amb el Cajasol (103-91) i s'ha situat a només una victòria dels andalusos.

El Joventut de Badalona, que necessitava el triomf per no perdre-li la pista al Reial Madrid, ha sortit al parquet amb la idea de sentenciar el matx com més aviat millor, i ho ha aconseguit, ja que en el segon quart (11-23), els verd-i-negres han deixat el partit molt encaminat gràcies a una supèrbia actuació de l'escorta Rudy Fernández, que ha arribat als 26 punts, 4 rebots i 6 assistències durant tot el partit, el que li va servir per sumar 36 punts de valoració.

La 'Penya' s'ha confiat i ha cregut tenir la victòria a l'abast, però el Manresa li fa ficat ganes i ha retallat la diferència que tenia el Joventut fins als vuit punts, gràcies a la bona mà de Rafa Martínez a la segona meitat del partit.

Però en aquell moment, els homes d'Aíto han donat una última accelerada i han acabat amb els seus veïns del Manresa, que es compliquen la vida després de les victòries de Fuenlabrada i Estudiants.

Fotos

Foto: ricohdkv

Torneig Comte de Godó 2008