El Montpeller s'imposa en la lliga pirineus

esportiudigital.com. 16-09-04, 09:47.

La curiositat que esmentavem en la prèvia a les semifinals, s'ha tornat a repetir. Déiem que la lliga dels pirineus d'handbol sempre l'havia guanyat l'equip que, en el marcador, figurava com a local. I així és va fer evident en la vuitena edició.

L'equip de Xesco Espar, ja és la segona final que perd en aquest inici de temporada, i aquest diumenge ja debuten en la lliga ASOBAL.

L'equip va estar molt espès i va fer aigües en defensa en una primera part horrorosa. A més, durant tot el partit, el conjunt blaugrana sempre va anar a remolc del marcador.

El Granollers, tercer

Per la seva part el Granollers, que jugava el partit pel tercer i el quart lloc, va guanyar per un resultat de 22 a 30 al Nimes (francès), que en semifinals havia caigut davant del Barça

 
Supercopa 2008