Marc Cámara - Tarragona. 27-08-06, 21:39.
Campano és, avui, l'heroi de Tarragona. l'ex del Mallorca ha aprofitat una jugada per fer l'únic gol del partit que ha donat la victòria al Nàstic a Barcelona contra l'Espanyol. Era el minut 50, i els prop de quatre mil tarragonins que omplien les graderies de Montjuïc han esclatat d'al·legria.
El Nàstic torna a la Primera Divisió per la porta gran, vencent a l'Espanyol a domicili i donant una impressió molt llunyana a la de la Ventafocs de la categoria. El Nàstic s'ha mostrat molt sòlid, sobretot al mig del camp, on Abel Buades ha assentat les bases per fer del Nàstic un equip que construeix joc intel·ligent. Però sobretot, el Nàstic ha demostrat que té una davantera d'ensurt. Portillo ha fet un partit perfecte, només li ha faltat el gol, amb un esperit competitiu remarcable. L'aparició a la segona part de Makukula ha demostrat que el Nàstic, rodat, pot fer coses importants aquest any a Primera.
Per la seva banda, l'Espanyol continua mostrant els mateixos defectes de l'any passat. Molt feble en defensa, el doble pivot blanc-i-blau ha fet aigües. I és que Fredson Càmara ha fet un mal partit i la resta del mig del camp se n'ha resentit. L'únic que ha donat la talla ha estat Zabaleta, tot i jugar de lateral, una possició que no és la seva. La davantera perico ha estat, per altra banda, molt activa i participativa. Només li ha mancat el gol, fet que hauria canviat, de ben segur, la direcció que prenia el joc. Pandiani ha estat sense cap mena de dubtes el millor de l'Espanyol, i ha gaudit de molt bones ocasions per aconseguir el preuat gol, una mancança que l'Espanyol ja va fer palesa a la Supercopa d'Espanya, i que es postula com un dels problemes més importants durant aquesta temporada.
Al final, doncs, Espanyol 0-1 Nàstic, els granes, que tornen a Tarragona amb una important victòria sota el braç, i els pericos que hauran de millorar si volen escapar dels fantasmes del descens només iniciada la lliga.