Roger Seró - Tarragona. 26-09-05, 23:17.
El Gimnàstic de Tarragona va trencar ahir la ratxa de tres partits seguits guanyats perdent per la mínima a l'estadi del Llorca, amb gol de Facundo Sava i una trista actuació per part dels dos equips.
Els aficionats que es van traslladar al Francisco Artés Carrasco, que esperaven veure la primera victòria del Llorca a casa, van veure uns primers minuts de joc ben construïts per part dels dos equips que van resultar ser un miratge, i a més, van ser els únics moments que el Nàstic va aprofitar per intentar emportar-se el partit. Després dels primers tocs, la dinàmica de l'encontre va anar derivant cap a un Llorca amb posicions avançades i un Nàstic abocat en tasques defensives. De fet, l'afició del Llorca només va haver d'esperar dotze minuts per veure el primer avís del seu equip en forma de cop de cap de Sava que va acabar desviant Valencia. Les poques ocasions de gol, que se succeïen de forma intermitent a favor del Llorca, les resolien com podien els jugadors del Nàstic, que les úniques idees que tenien eren enviar pilotes llargues perquè les atrapés Bolo. I així, es va arribar a l'últim minut de la primera part en el que Facundo Sava, rematant una centrada del seu company Jorge Sánchez, anotava el gol que acabaria lliurant els tres punts als de casa.
Després d'aquest gol psicològic l'equip tarragoní va sortir a la segona meitat mostrant un nivell de joc un xic superior, tot i què les ocasions més clares les va seguir tenint el Llorca, que no va marcar el segon perquè Sant Juanjo Valencia es va il·luminar sota els pals en més d'una ocasió. Al final però, les bones intervencions del porter basc (que també va tenir les seves badades) no van servir per evitar que el Llorca aconseguís la seva primera victòria local. La derrota deixa l'equip de Luis Cesar a la part mig-baixa de la taula.