El Reus Deportiu és el primer finalista de l'OKLliga al superar al Coinasa Liceo als penals

Jaume Bové | Foto: Marc Pijuan. 24-05-08, 06:28.

L'Alnimar Reus Deportiu va superar al Coinasa Liceo en un encontre que es va acabar decidint a la tanda de penals, però fins a arribar a ella es va viure un partit de domini altern.

Va ser el conjunt català el que va dominar perfectament els atacs locals als primers minuts, i de mica en mica els reusencs van agafar posicions a la pista. Però a més, l'equip de Manolo Barceló es va avançar al marcador amb un gol de Pedrito Gil en una falta directa molt discutida.

El Liceo lògicament va anar a per totes, però un altre cop Gil va aconseguir el 0-2 que posava contra les cordes a l'equip de José Querido.

El Reus va aguantar bé el marcador fins al descans, però un cop va començar la segona part, el conjunt local va agafar el timó del partit i va tenir sort davant les seves ocasions davant Trabal.

Primer Payero al minut 29, i 4 minuts després Pablito Álvarez aconseguien superar al porter reusenc, establint doncs l'empat a dos gols.

L'equip català estava perdut a la pista, s'havia desconnectat després del magnífic treball realitzat, que semblava que es perdria del tot quan Lamas establia el 3-2 al minut 39. Els minuts passaven i el gol reusenc no arribava, i quan tot apuntava a que hi hauria quart partit, Marc Gual feia l'empat a 3 que enviava el partit a la prórroga.

En aquesta prórroga no va haver-hi cap gol, i a la posterior tanda de penals, Jordi Molet va ser l'únic que va encertar a marcar, donant així el pas a la final a un Reus que espera el rival de l'eliminatòria Barça-Noia.

Fotos

Foto: 1sreuliceo01

Foto: 4psemip4

Supercopa 2008