El Sevilla agafa avantatge en la Supercopa davant un Madrid molt inferior (1-0)

Agències. 12-08-07, 10:26.

El Sevilla ha agafat avantatge en el partit d'anada de la Supercopa, després de guanyar el Reial Madrid al Sánchez Pizjuán (1-0). Tot i que els sevillistes van tenir el control del matx i van començar més incisius en atac, no van aprofitar les nombroses ocasions de gol de què van disposar. L'única diana va arribar al minut 27, quan el brasiler Luís Fabiano va transformar un penal. El conjunt madridista va rebre un bany de joc i va ser incapaç de, com a mínim, igualar el marcador. D'aquí a vuit dies, el Bernabéu decidirà el campió del primer títol oficial de la temporada.

Després d'una decebedora pretemporada del conjunt blanc, Bernd Schuster necessitava mostrar una bona imatge a la Supercopa, com un aval per al seu nou projecte. Per això, el tècnic alemany va deixar enrere el rombe i va apostar per un doble pivot al centre del camp format per Diarra i Gago. També va destacar la presència de Balboa, que sembla haver-se guanyat un lloc a la banda dreta madridista.

Amb un mes d'agost farcit de compromisos, els homes de Juande Ramos van sortir motivadíssims i amb una alta intensitat en el joc que va ofegar l'onze blanc. El portuguès Duda va portar de corcoll Sergio Ramos. Fruit d'una d'aquestes internades, l'exsevillista li va fer penal al minut 27, que no va dubtar a assenyalar l'àrbitre Pérez Burull. El brasiler Luís Fabiano va enganyar perfectament Iker Casillas, un dels homes més destacats dels blancs en la primera meitat. Els andalusos van disposar de nombroses oportunitats per deixar pràcticament sentenciada l'eliminatòria, però van perdonar davant la porteria madridista.

En la segona part, els jugadors de tots dos equips van evidenciar que encara som en la pretemporada i el ritme del partit va decaure. Tot i així, el campió de Copa, el Sevilla, va seguir dominant l'enfrontament davant el campió de Lliga, un Madrid de Schuster que va deixar més incògnites de les que ja hi havia en els últims dies. El dia 19 d'agost, el Santiago Bernabéu viurà la tornada del primer títol oficial de la temporada 2007-2008.

Fotos

Foto: supercopacasillas

Final Four Hoquei Patins 2008