El Winterthur Barça cau a la pista de l'AEK amb les baixes de Fucka i Dueñas

fcbarcelona.com. 23-12-04, 22:19.

El conjunt de Joan Montes ha jugat aquest partit amb la baixa de Gregor Fucka, que ha patit una gastroenteritis, a més de la ja coneguda de Roberto Dueñas. També cal destacar que Dejan Bodiroga ha actuat una mica minvat, ja que estava convalescent d'una grip.

L'equip blaugrana ha agafat avantatge en els primers minuts, amb un bon Marc Gasol sota la zona. Però després el conjunt grec ha aconseguit anotar deu punts consecutius i situar-se amb 20-16 al seu favor després dels deu primers minuts. En el segon quart la diferència ha augmentat considerablement, sobretot gràcies a l'encert de Sandro Nicevic, que ha anotat 15 punts. En aquest tram de partit és quan el conjunt barcelonista ha notat més les absències de Dueñas i Fucka. Eren Rodrigo De la Fuente i Marc Gasol els que aguantaven al seu equip, tot i que la diferència al descans (46-33) ha resultat gairebé definitiva.

A la segona meitat hi ha hagut una petita reacció per part del Winterthur Barça, dirigit per Bodiroga i amb Navarro, Gasol i Drejer més inspirats. L'equip blaugrana fins i tot s'ha apropat fins al 63-58 en el principi de l'últim quart. Però la falta d'encert en els llançaments ha estat evident, fins a tal punt que el primer triple (després de 15 intents) tan sols ha arribat en aquesta última fracció de joc. Els grecs seguien encertats des de dins i fora de la zona i han pogut acabar el partit igualant els dotze punts de desavantatge del partit d'anada disputat al Palau.

Ara el Winterthur Barça és tercer del Grup B amb 4 victòries i 4 derrotes, per darrere del Maccabi (6 victòries) i del Montepaschi (5) i igualat amb l'AEK. El pròxim xoc a casa davant l'Olimpija de Ljubljana, que es disputarà el 6 de gener, serà molt important per a la classificació.

Fotos

Foto: aekwinb

Catalunya - Argentina 2008