Marc Fontrodona. 02-05-07, 22:57.
La tercera plaça pot caure en mans del DKV Joventut de Badalona si demà guanya al ja matemàticament descendit de categoria Buresa GBC. I és que avui, l'actual posseïdor d'aquesta, el Winterthur F.C.Barcelona ha perdut a la pista del CB Granada (75 - 68).
Els homes d'Ivanovic han començat força bé el partit, apretant en defensa i deixant als granadins en 10 punts, per 14 del Barça.
El segon quart ha estat força més igualat i se l'ha emportat l'equip andalús amb únicament un punt de diferència, 16-15 per arribar al descans amb un escàs 26-29, molt pobre per un partit de bàsquet.
La segona meitat ha començat com tant temps feia que no passava a les files de l'equip blaugrana, amb el síndrome del tercer quart. La remontada però, ha estat progressiva, sobretot gràcies al bon treball del pivot J.Fernández, que ha anotat 25 punts i capturat 7 rebots. Així doncs, s'ha arribat al final del tercer quart amb 49-46, 3 punts per sobre aquest cop els andalusos. Ja en l'últim període, el públic de Granada portava el seu equip cap a la victòria que els asseguraria la permanència i que en canvi, condemnarà al Barça a la quarta plaça en el cas que la Penya guanyi demà el seu partit. Final del partit amb 75 - 68. Navarro, amb 20 punts, no ha pogut evitar la derrota dels catalans, que s'ho jugaran tot en l'última jornada en funció del què fagi demà el DKV Joventut.