Marc Fontrodona. 07-05-06, 16:11.
Michael Schumacher ha estat el vencedor del Gran Premi d'Europa, Alemanya, mentres que Felipe Massa ha acabat tercer i confirmen la progressió de Ferrari.
La "Pole Position" li ha sortit molt cara a Fernando Alonso, que va gastar un joc de neumàtics més que Michael Schumacher, importants de cara a les estratègies. A més el Kaiser sortia amb una volta o dues més de benzina i gràcies a la bona estratègia del seu equip, ha pogut fer-se amb la victòria.
Per la seva banda, Fernando, amb Schumi davant, no ha pogut fer res i s'ha conformat amb aquesta segona plaça, que li permet mantenir una diferència de 13 punts sobre l'alemany en el campionat.
L'alegria de Schumi i Massa s'ha vist reflexada amb l'abraçada conjunta a Ross Brown, cap de files de l'escuderia, que veu com els esforços de l'equip per tornar a l'elit donen resultat.
Ara la següent cita serà al Gran Premi de Catalunya, on ja no queden entrades a la venda. En altres paraules, s'han venut les 130000 disponibles, tot un rècord en el Circuit.
1 Michael Schumacher Ferrari
2 Fernando Alonso Renault
3 Felipe Massa Ferrari
4 Kimi Raikkonen McLaren
5 Rubens Barrichello BAR Honda