Eto'o apel·la a l'orgull per guanyar la Lliga

FC Barcelona. 15-06-07, 10:03.

Eto'o vol donar-ho tot aquest diumenge contra el Nàstic per la samarreta que porta, pels companys i per la temporada. El camerunès confia en la professionalitat total dels seus excompanys del Mallorca.

El davanter blaugrana, Samuel Eto'o, ha participat aquest dijous en un acte solidari per la campanya 'Make Roads Safe' del RACC, una iniciativa per evitar els alts índexs de sinistralitat que hi ha a les carreres. El camerunès ha reconegut en l'acte que no està nerviós pel trepidant final de Lliga de diumenge i ressalta la importància del compromís de tota la plantilla fins al darrer instant.

El '9' del Barça es mostra "tranquil" pel desenllaç del títol, segons ha explicat a www.fcbarcelona.cat i Barça TV: "Un partit mai no es juga abans. Els segons abans de jugar, tindré aquell mal de panxa, els segons previs al partit. Sé que no depèn de mi i hauré d'esperar. Hem d'intentar tenir el cap alt per la samarreta que portem, pels meus companys i pel que hem fet aquesta temporada".

El punta del Barça està esperançat pel que pugui passar simultàniament al Santiago Bernabéu, al Nou Estadi de Tarragona i en el partit del Sevilla. "Mentre hi ha vida, hi ha esperança. Mentre vivim, mentre tinguem oportunitats de guanyar la Lliga, s'hi ha d'anar", ha relatat contundent.

Fotos

Foto: ettocarre

Final Four Hoquei Patins 2008