esportiudigital.com. 28-01-08, 23:31.
El brasiler Ewerthon Henrique de Souza ja és nou jugador de l'Espanyol. El club català, l'Sttutgart alemany i el Saragossa han arribat a un acord perquè Ewerthon jugui cedit a Montjuïc fins el 30 de juny del 2008, quan tornarà a la disciplina del Saragossa.
Ewerthon passarà demà mateix, a les 9:30, la pertinent revisió mèdica a la Clínica Creu Blanca, i a continuació firmarà el seu contracte amb l'Espanyol. A les 12:30, a l'Estadi Olímpic de Montjuïc, el nou jugador de l'Espanyol serà presentat davant els mitjans de comunicació.
El brasiler arriba a l'Espanyol per cobrir la baixa de Tamudo, lesionat, que no podrà tornar a jugar fins d'aquí 2 mesos. Fa dues temporades, va debutar amb bon peu a la lliga espanyola marcant 12 gols en 37 partits. L'any passat, va baixar el seu nivell, aconseguint 6 gols en 28 partits. Aquesta temporada, va marxar cedit a l'Stuttgart, on només ha pogut fer 1 gol en els 11 partits que ha disputat.