Ferran Laviña arrossega molèsties als isquiotibials i Phill Ricci pateix un esquinç al colze

esportiudigital.com. 30-11-04, 17:32.

El pivot nord-americà Phill Ricci pateix un esquinç en el colze dret com a conseqüència d'un cop fortuít sofert en l'entrenament d'ahir tarda. La previsió es que el jugador no participi en la sessió d'entrenament d'aquesta tarda i que el dijous, després del dia de descans de demà dimecres, els serveis mèdics del club avaluïn la evolució d'aquesta lesió.

Per la seva part el capità, Ferran Laviña, arrossega molèsties als isquiotibials de les dues cames des de mitjans de la passada setmana. Com ha mesura preventiva no realitzarà les sessions d'entrenaments programades per avui dimarts. El dijous s'evaluarà la seva incorporació als entrenaments programats per la resta de setmana.

JUNTA D'ACCIONISTES

Demà dimecres, dia 1 de desembre a les 20:00h en primera convocatòria, es portarà a terme en les dependències del Museu del Bàsquet Manresà del pavelló "Nou Congost" la Junta General Ordinària d'Accionistes.

En aquesta Junta General està previst presentar el tancament de l'exercici corresponent a la temporada esportiva 2003-04, i aprovar el pressupost de la present temporada 2004-05.

Pel que fa al tancament del passat exercici, malgrat la reducció dels ingressos per drets televisius de quasi 300.000'- euros, s'ha saldat en un dèficit aproximat de 100.000'- euros.

Fotos

Foto: logo_ricoh

Supercopa 2008