Sergi Sabaté. 07-05-08, 22:34.
El president del Barça, Joan Laporta, té previst assistir diumenge a la final de la Lliga Europea d'hoquei patins que es disputarà al Palau Blaugrana. El president de l'entitat compartirà dinar amb la Junta Directiva del Mallorca, però després anirà a l'hoquei. També és previst que hi sigui dissabte, quan en el transcurs de la segona semifinal entre el Barça i el Vic es farà un homenatge a aquells jugadors que han ajudat al Barça a aconseguir les 17 Copes d'Europa que té a la vitrina en aquesta disciplina.
També part de la Junta blaugrana hi assistirà. Així ho va confirmar el directiu Toni Rovira al programa de ràdio Toc d'hoquei. Al mateix temps, Rovira explicava que el FC Barcelona havia volgut demanar la organització d'aquesta final a quatre perquè "Catalunya es una potència esportiva i sempre que poguem portar la final a 4 al nostre país és un encert i mèrit". Per això, "ens motivava després d'uns anys poder-la realitzar a Barcelona, la responsabilitat d'organitzar una final i per rellançar l'hoquei i animar a la gent que conegui aquest esport", va afirmar.
El directiu responsable de la secció d'hoquei també va explicar que al voltant del Palau Blaugrana s'hi faran altres tipus d'activitats, com atraccions, inflables i clínics.