Final Four Hoquei Patins 2008

Kasun: "El Maccabi tindrà més pressió"

FC Barcelona. 08-04-08, 11:09.

Els blaugranes han de guanyar dijous al Maccabi si volen classificar-se per a la Final a Quatre. Kasun creu que el factor pista pressionarà més als israelians perquè el públic "està molt a sobre dels seus jugadors i és exigent amb el seu equip".

El partit de dijous (19:50h) és el tercer i el definitiu dels quarts de final de l'Eurolliga. Els jugadors afronten el partit amb confiança però saben que hauran de treballar molt dur a la pista dels israelians per aconseguir la victòria.

L'AXA Barça marxarà dimarts al migdia cap a Tel Aviv i, per tant, podrà realitzar tres sessions d'entrenament prèvies al partit de dijous. Fran Vázquez creu que això serà positiu per al seu descans: "Evidentment si marxem amb dos dies d'antelació del partit serà millor per al nostre descans."

El fet d'haver guanyat el Maccabi (83-74) al Palau el passat dijous i al ViveMenorca (74-64) el diumenge, és, sens dubte, una injecció positiva per a l'equip blaugrana. L'AXA Barça encararà el proper repte europeu amb més confiança però sense oblidar-se de la intensitat que els ha ajudat a aconseguir els últims bons resultats. "L'equip està concentrat, està amb ganes. Hem jugat partits intensos fins l'últim minut i ara ve un altre. Nosaltres no volem dir que guanyarem segur; Primer hem de mirar el joc del Maccabi, hem de jugar a un nivell alt i, al final dels 40 minuts, estarem més contents o menys" ha assegurat Fran Vàzquez.

Ersan Ilyasova, el jugador més destacat al primer partit de la sèrie a la pista del Maccabi, viatjarà demà amb l'equip però serà dubte fins l'últim moment. El turc, que es va lesionar al partit disputat al Palau contra els israelians, té una subluxació de la ròtula del genoll esquerre.

Una altra de les claus per lluitar per la victòria contra l'equip israelià està en la defensa. Mario Kasun ha afirmat: "El més important serà la defensa. Coneixem millor l'equip, hem jugat més vegades contra ells, els coneixem, i serà més fàcil, sens dubte."

Fotos

Foto: 042d3gp1_1

Torneig Comte de Godó 2008