Final Four Hoquei Patins 2008

L'Alnimar Reus Deportiu treu un empat de Follonica que li dona aire a Europa

esportiudigital.com. 27-01-07, 23:13.

L'Alnimar Reus Deportiu va treure un valuós empat a quatre de la pista del Follonica italià, que fa que els reusencs segueixin depenent d'ells mateixos. Els reusencs, que es troben al grup B de la lliga europea, denominat com a grup de la mort, hauran de véncer a la pista del Bassano a la propera jornada per mantenir fermes esperances d'arribar a la final four. Tot i així, encara són segons de grup.

Els homes de Manel Barceló no van començar bé la tarda, ja que la rebuda al pavelló italià va ser molt hostil, a base de llançament d'ous i petards per part dels tiffossi. A més, el partit tampoc va arrencar gens bé pels interessos catalans amb dos gols d'Alberto i Alessandro Michelon que als 10 minuts havien situat un 2-0 al marcador. L'eufòria local va fer créixer els roig i negres, i ràpidament van anar per feina. Així, al minut 12, una excel·lent passada al segon pal de Lluís Teixidó l'aprofitava per Xavi Caldú per a retallar diferències. Des d'aquell moment, el joc brut dels italians va ser a l'ordre del dia, però el mateix Caldú, tres minuts més tard, marcava el segon gol pels del Baix Camp. El 2-2 es va mantenir fins al descans.
A la segona meitat la tensió i l'emoció del partit creixien per moments, en línia amb la mala actuació tant dels àrbitres com del públic local. Sobre la pista, Mirko Bertolucci marcava el 3-2 al minut 32, que va ser replicat per Jordi Garcia vuit minuts més tard amb un potent llançament exterior. Però tot just uns segons després, un altre cop Mirko tornava a avaçar l'equip de Massimo Mariotti. Finalment, al minut 44, Xavier Caldú era capaç de tornar a marcar pel Reus, situant així el 4-4 definitiu.

En aquest grup les possibilitats de classificació són molt similars en tots els equips, ja que en l'altre partit Bassano i Porto van empatar a 3. D'aquesta manera, i a falta de dues jornades, el Porto segueix primer de grup amb 7 punts, l'Alnimar Reus aguanta la segona plaça amb 5 punts, els mateixos que té el Bassano, proper rival dels reusencs. El Follonica és cuer del grup amb 4 punts.

En l'altre grup, el Barcelos va véncer per 1-5 al Prato, de manera que el Roncato Vic i els portuguesos estan empatats a sis punts i es jugaran part de les seves opcions en la propera jornada.

COPA CERS: EL VILANOVA JA ÉS A "SEMIS" I L'IGUALADA ELIMINAT

El Vilanova l'UllBlau es va classificar per les semifinals després de superar al Valdagno per 5-1, a qui ja havia guanyat al partit d'anada per 3-4. Els vilanovins es trobaran a les semifinals amb el Merignac, una ciutat amb la qual estan agermanats. Els francesos van superar al Ploufrangran per un global de 11-9 en l'eliminatòria.
Un altre semifinalista és el Novara, que va superar a La Vendéenne per un global de 14-6. Els italians es trobaran a les semifinals amb el Candelaria portuguès, que va donar la gran sorpresa de la competició eliminant al Proinosa Igualada (1-3, a l'Anoia i 1-1 a Portugal).

OK LLIGA. Jornada 22

AstralPool SHUM Maçanet - Grup Clima Mataró H.C. 3-3
Grup Lloret H.C. - F.C.Barcelona Sorli Discau 1-6
Cysugal Vigo Stick - Roncato C.P.Vic 0-2
C.P.Vilanova Ull Blau - C.E.Noia Freixenet 1-1
Leche Celta C.P.Voltregà - Viva Hàbitat Blanes C.H.P. 4-2
Liceo Vodafone H.C. - Grup Castillo Lleida 4-0
Proinosa Igualada H.C. - Alnimar Reus Deportiu 1-1
Enrile PAS Alcoi - C.P.Cemex Tenerife, diumenge, 1-2

Fotos

Foto: folloreus05

Foto: folloreus

Torneig Comte de Godó 2008