L'Huracán, de la segona divisió Argentina, vol fitxar a Maradona

esportiudigital.com. 28-03-05, 20:12.

L'Huracán, un dels clubs tradicionals del futbol argentí que està jugant a la segona divisió, pensa oferir-li el càrrec de la direcció tècnica al que va ser crack blaugrana, Diego Armando Maradonam segons va anunciar ahir el president del club, Oscar Padra.

La idea està en ment dels directius d'Huracán, que fins al moment no l'hi han fet saber encara a l'exfutbolista argentí, que en els pròxims dies es desplaçarà a Veneçuela per a assistir a la inauguració del torneig sud-americà de futbol sub 17, que començarà el proper 1 d'abril.

Huracán, que es va fundar l'any 1908, va aconseguir guanyar el campionat de primera divisió l'any 1973 sota les ordres del tèncic César Luis Menotti. Però l'any 2003 va descendir a la segona divisió i acaba de quedar-se sense tècnic després de la renúncia de Fernando Quiroz.

 
Mapa dels Jocs