esportiudigital.com. 05-10-07, 10:07.
La Federació Internacional d'Automobilisme (FIA) ha reobert la investigació pel comportament de Lewis Hamilton (McLaren-Mercedes), líder del Mundial, mentre el cotxe de seguretat estava en pista diumenge passat a Fuji (Japó), on l'anglès es va adjudicar el triomf.
La FIA ha decidit avui seguir investigant les causes del xoc entre Mark Webber (Red Bull) i Sebastian Vettel (Toro Rosso) i si Hamilton, que va frenar inesperadament amb el 'safety car' en el traçat japonès, va tenir la culpa de l'incident.
"La Federació Internacional d'Automobilisme ha tingut coneixement de nous elements i ha decidit reobrir la investigació", afirma una nota pública.
Hamilton es va imposar al Japó i va deixar gairebé sentenciat el Mundial de pilots perquè té un avantatge de dotze punts sobre el seu company d'escuderia, Fernando Alonso, que va abandonar en el traçat de Fuji Speedway.