La OK Lliga ha començat amb interessants sorpreses

S. Sabaté / Infohockey.com. 17-09-05, 23:58.

La OK Lliga 2005/06 ha arrencat i ha deparat sorpreses als marcadors. Entre elles, l'àmplia victòria del Reus a casa davant el Barça de Quim Paüls.

Dues setmanes abans del que és habitual, la OK*Lliga ha començat ja a rodar. El primer partit que obria la competició va acabar amb un empat golejador entre el Patin Tenerife i el Roncato Vic. Els catalans han tret un bon empat a quatre gols en terres canàries, que serveix per a situar ambdós conjunts a la part mitja de la classificació.

La gran sorpresa, a Reus

Però la gran sorpresa de la jornada ha saltat a Reus. Encara que potser era previsible que els homes de Jordi Camps serien capaços de plantar-li cara als blaugrana de Quim Paüls, era difícil d'imaginar el resultat que s'ha donat: 5 gols a 1 va guanyar el Reus. Fulminant. Resultat sorprenent, encara que sobre el terreny de joc la cosa va ser equilibrada si bé els reusencs han tingut més vista de cara a porta. Així, l' Alnimar Reus s'ha tret l'espina del playoff i la seva afició ha pogut gaudir, ara sí, d'una aixafadora victória davant el Barcelona Sorli-Discau.

El Noia no troba el seu lloc

Una altra victória destacada, que també arrossegava polèmica des de de l'últim play-off ha estat la del Vilanova UllBlau a la pista del Noia Freixenet. Els homes de Blai Carda no han trobat mai el seu lloc a la seva própia pista i entre els dos equips han protagonitzat un partit amb poc ritme, i en moments, fins i tot avorrit. A l'inici del matx, els locals posaven una mica de ritme i ocasions davant un molt correcte Vadillo (Vilanova), però a l'arribar el primer gol visitant, de Grasas en el minut 9, els locals es van adormir i només s'aixecaren una mica amb un tardant gol de pena que Feixas va transformar en el minut 32, ja en la segona part. Abans, Pablo Martín havia marcat el segon i tercer gol en els minuts 12 i 13 de partit.

Cal destacar que ni a Reus ni a Sant Sadurní hi va haver incidents, com si que va ocórrer en el playoff, cosa que va ocasionar el tancament d'ambdues pistes, encara que aquestes sancions han estat aixecades cautelarment en els últims dies pel comitè Espanyol de Disciplina Esportiva.

Més OK Lliga

A Igualada hi havia un altre duel molt interessant, per l'alt nivell dels dos equips. Hormipresa Igualada i Liceu Vodafone s'enfrontaven en un partit on els igualadins de Francesc Monclús no van ser capaços de marcar cap gol, en la tornada de Jaume Llaverola a la que va ser la seva pista durant molts anys. Finalment 0 a 2 per als gallecs.

Qui també ha començat amb victòria visitant ha estat el Güell Voltregà, que visitava la pista d'un acabat d'ascendir com és el Caixa Penedès Patí Vilafranca. Encara que els locals s'han avançat primer, poc els ha durat l' eufória i al final victòria per als d'Osona (per 2 a 3), que comencen així sumant els seus primers punts, per a evitar, en l'any del seu cinquantenari, el que seria un descens que en les últimes temporades han salvat en l'última jornada.

Finalment, aquest mateix dissabteel Blanes també ha donat la volta al seu derbi. Rebia al Grup Lloret, i els de Ricard Hernáez s'han posat per davant en el marcador (1-2) però els locals ho han buscat fins a aconseguir el 3-2 final.

Fotos

Foto: oklliga

Foto: vilanoia

Supercopa 2008