Agències. 14-10-08, 22:02.
L'Atlètic de Madrid no podrà jugar al seu estadi els dos pròxims partits de Lliga de Campions a causa dels incidents registrats a les grades de l'estadi Vicente Calderón durant el partit de la segona jornada d'aquesta competició davant l'Olympique de Marsella. Així ho ha decidit la UEFA, que obliga el club blanc-i-vermell a jugar aquests dos partits a almenys 300 quilòmetres de Madrid.
El màxim organisme futbolístic europeu ha subratllat que el càstig es podria ampliar a un tercer partit en funció de quin sigui el comportament de la grada blanc-i-vermella en les pròximes cites europees.
El club madrileny, que ja ha anunciat que recorrerà la sanció, hauria de complir el càstig en els partits davant el Liverpool, el 22 d'octubre, i el PSV Eindhoven, del 26 de novembre. L'entrenador de l'equip blanc-i-vermell, Javier Aguirre, també haurà de complir dos partits sense poder dirigir l'equip a la banqueta per "conducta inapropiada". El club haurà de pagar 150.000 euros per errors d'organització.
La sanció és conseqüència dels disturbis, amb intervenció policial inclosa, que van tenir lloc el dia 1 d'octubre, a la zona on hi havia els aficionats de l'Olympique de Marsella en el partit de la segona jornada del grup D de la Lliga de Campions.
L'Atlètic de Madrid té dret a presentar el corresponent recurs davant el Comitè d'Apel·lació de la UEFA fins a les dotze del migdia de divendres.