RCD Espanyol. 27-08-07, 15:09.
Jesús M. Lacruz ha acabat l'entrenament amb molèsties després que patís un cop fortuït al genoll esquerre. El defensa blanc-i-blau, tot just acabar la sessió, ha estat sotmès a una exploració més profunda en la que s'ha pogut determinar que pateix "una contusió en el còndil femoral intern i en l'inserció del lligament lateral intern del genoll", segons ha apuntat el doctor Miguel Cervera.
El metge blanc-i-blau ha confirmat que "estarem pendents de la seva evolució, però confiem que la contusió millori en les properes 48 hores i que dimecres s'entreni amb normalitat".
D'altra banda, el doctor Cervera també ha confirmat que s'han practicat ecografies de control a Tamudo i Valdo. En les mateixes s'aprecia que la lesió muscular del davanter de Santa Coloma "està cicatritzada, però mantenim les mateixes premisses que havíem dit. La seva ruptura està situada en una zona de molt risc i no forçarem". Respecte a Valdo, el metge ha revelat que "presentava molèsties als isquiotibials de la cama dreta i hem volgut estar més segurs. S'ha apreciat que la zona afectada correspon a una antiga cicatriu, però no va més enllà. Afortunadament aquest problema no l'incapacita per jugar".