Lacruz haurà de passar pel quiròfan i estarà uns dos mesos de baixa

RCD Espanyol. 12-02-08, 16:27.

Jesús M. Lacruz haurà de passar pel quiròfan després que les proves a que ha estat sotmès al llarg del dia d'avui confirmessin que pateix un esquinç de tercer grau en el lligament lateral extern del genoll dret.

El central, que serà operat demà a la tarda a la clínica Quirón de Barcelona, estarà al voltant de dos mesos de baixa.

D'altra banda, el partit davant el Recreativo va acabar amb dos jugadors amb molèsties i que hauran de seguir un tractament específic els pròxims dies. Es tracta de Moisés Hurtado, amb una contusió en la banda dret de la cara i un esquinç cervical. El migcampista presenta dolor en la musculatura paracervical, encara que s'espera que pugui entrenar amb normalitat a partir de dimecres.

Finalment, Marc Torrejón pateix una sobrecàrrega en el quàdriceps de la cama dreta, el que li ha obligat a romandre en repòs i esperar a veure la seva evolució en els pròxims dies.

Fotos

Foto: lacruz_lesion_260px

Final Four Hoquei Patins 2008