Les lligues catalanes s'acosten a la final

Marc Fontrodona. 08-09-05, 20:41.

El Finques Olesa i el Valentine Montcada són els primers equips classificats per les semifinals de la Lliga Catalana EBA, després de guanyar aquest dimecres la UE Mataró i el CB Navàs, respectivament. Als altres grups, després dels triomfs del Regió 7 Igualada davant l'AB Esplugues i del Sant Pere La Sirena contra el Gynea CB Granollers, s'haurà d'esperar a l'última jornada.

Al grup 1, el Regió 7 Igualada va derrotar l'AB Esplugues Portes per 85-64 i entra de nou dins la lluita per estar a semis, fita que assolirà si el CB Prat perd a l'última jornada a la pista del mateix Esplugues. Sinó, seria el mateix El Prat el que es classificaria, mentre que l'AB Esplugues hauria de guanyar de més de 31 punts per estar a la següent eliminatòria.

Al grup 2, el Sant Pere Terrassa va derrotar a la segona jornada el Gynea CB Granollers per 71-65, però va perdre les opcions d'estar a semis. L'equip classificat serà l'ADT Tarragona si guanya a l'última jornada a la pista del Gynea CB Granollers o bé si perd de menys de deu punts.

Al grup 3, el Finques Olesa va assolir el seu segon triomf davant la UE Mataró per 88-84 i es va classificar així per les semifinals, mentre que al grup 4 el Valentine Montcada també estarà a semis després de vèncer al CB Navàs per 75-84, en un partit estrany, on el Montcada guanyava per 15 punts al tercer quart, el Navàs va empatar al mateix període, i els visitants van tornar a marxar als darrers minuts.

Pel que fa a la Lliga catalana ACB el pròxim partit és la semifinal Winterthur F.C.Barcelona - Ricoh Manresa que es disputarà el dia 6 d'octubre al Palau Blaugrana.

Fotos

Foto: basquet-catala

Supercopa 2008