esportiudigital.com. 06-02-06, 17:30.
El tècnic del Fraikin Granollers, Manolo Montoya, s'ha mostrat molt satisfet amb el rendiment dels seus jugadors en aquesta pretemporada d'hivern que és a punt d'acabar.
Montoya fa una valoració molt positiva del treball realitzat durant aquestes setmanes i reconeix estar "molt content amb el nivell dels meus homes i de com han estat, sobretot, desde el punt de vista físic. Potser hem tingut alguan errada de més en atac, però és normal perqué hem jugat els tres partits amb dos blocs de jugadors que han jugat 15 minuts cada un".
L'entrenador vallesà està il.lusionat amb la represa de la competició i veu l´equip a punt per tornar a jugar. "Estem bé, però aixó és com sempre, ara és tornar a començar i trobar-te amb la incògnita de què passarà en el primer partit oficial. Els meus jugadors i jo estem amb moltes ganes de tornar a competir i molt esperançats de fer coses importants".
Recordem que en aquesta pretemporada el Fraikin Granollers ha aconseguit dues victòries davant del Japó i un empat contra el Montpellier francès.
Cristian Malmagro, amb un encert en el llançament envejable, o la tornada a les pistes de Raúl Campos, han estat dos dels aspectes més destacables dels granollerins en aquesta pretemporada d'hivern.