esportiudigital.com. 06-11-06, 14:36.
El secretari general de l'Esport en funcions, Manuel Ibern, ha rebut en audiència aquest matí Àlex Corretja amb motiu de la seva retirada del tennis professional. A la primera fotografia, i d'esquerra a dreta, hi figuren l'exsecretari general de l'Esport, Josep Lluís Vilaseca; Alex Corretja, Manuel Ibern i el president de la Federació Catalana de Tennis, Josep Ferrer Peris. També ha assistit a l'acte el president del CT Salut, Alfredo Coco. Àlex Corretja va decidir retirar-se als 32 anys, després de 15 anys com a professional, en els quals va guanyar, entre d'altres, el Masters de 1998, la Copa Davis del 2000 i la medalla de bronze en dobles als Jocs Olímpics de Sydney 2000.
Posteriorment, el secretari general de l'Esport ha felicitat les nedadores catalanes Gemma Mengual, Andrea Fuentes, Tina Fuentes, Gisela Morón i Irina Rodriguez, així com a Paola Tirados, Thais Henriquez, Raquel Corral, Alba Cabello i Raquel López, totes integrants de l'equip estatal de sincronitzada que ha aconseguit diferents medalles en el Campionat del Món de Montreal 2005, en el Campionat d'Europa de Budapest 2006 i en la Copa del Món de Yokohama 2006. També hi han assistit les júniors Ona Carbonell i Cristina Violan, terceres en la modalitat de duo en el Mundial que es va celebrar aquest any a la localitat xinesa de Guangzhou, acompanyades per la seleccionadora estatal, la catalana Anna Tarrés.
A banda de Manuel Ibern, les esportistes han rebut també la felicitació del president d'honor del Comitè Olímpic Internacional (CIO), Joan Antoni Samaranch; l'exsecretari general de l'Esport, Josep Lluís Vilaseca; el president de la Unió de Federacions Esportives de Catalunya (UFEC), David Moner; i el president de la Federació Catalana de Natació, Lluís Bestit. El president del CN Kallipolis, Cesar Villegas, també ha rebut un reconeixement especial per la seva contribució al bon nivell de la natació sincronitzada.
Foto: Secretaria General de l'Esport