BM Granollers. 01-10-05, 00:06.
El soci número 1 del BM.Granollers, Lluís Sitges i Ballescá ha mort a l´edat de 81 anys el propassat Dilluns 26 de Setembre a Granollers.
En Lluís Sitges va ser un dels fundadors i pioners del club i va formar part de la primera junta directiva que Presidia en Ramon Sobrevía.
Posteriorment va presidir el nostre club entre els anys 1948 i 1955, tot just quan l´handbol començava a aixecar el vol a Granollers i també com a President ès va construir la emblemàtica pista d' handbol del carrer Tetuán.
Nascut a l´any 1924 en Lluís Sitges va estar sempre molt vinculat als àmbits socials i esportius de la nostra ciutat per la qual cosa va ser sempre un home molt apreciat i estimat a Granollers.
Aquest diumenge i abans del partit de la Recopa d´Europa que enfrontarà el BM Granollers i el Pfadi Winterthur, es guardarà un minut de silenci en memoria del benvolgut Lluís..
Tota la familia del BM.Granollers envia el seu més sincer condol a familiars, amics i companys d' en Lluís.