Auri Garcia. 30-04-08, 08:23.
El número 2 del món i principal favorit per guanyar el Godó, el manacorí Rafael Nadal, debuta aquest dimecres al torneig barceloní davant l'italià Potito Starace, en un partit que es jugarà a la central del RCT Barcelona no abans de les 15 hores.
Nadal arriba al Godó amb la intenció de sumar el seu quart títol consecutiu, després d'haver aconseguit guanyar també per quart any consecutiu el Masters de Montecarlo davant Roger Federer.
A més de Nadal, avui també debuten la majoria dels grans favorits. David Ferrer, segon cap de sèrie del torneig, obre la jornada a la pista central davant el barceloní Gabriel Trujillo, que als 29 anys disputa per primera vegada el quadre final d'un torneig ATP.
A la tarda, després del Nadal-Starace, debutarà a la central el nordamericà James Blake, número 8 del món i que va ser convidat per la organització a última hora, davant l'alemany Denis Gremelmayr. La jornada a la central la tancarà Carles Moyà, que es medirà a Ernesto Gulbis.
A la pista 1, s'estrenarà una altra de les estrelles del torneig, Tommy Robredo, davant Robin Haase. Abans, s'hi enfrontaran Feli López i Alberto Martín, i Marc López i Juan Ignacio Chela. D'altra banda, Albert Montanyès jugarà avui contra el croat Ivo Karlovic, mentre que Almagro es veurà les cares amb Filippo Volandri.