Agències. 07-08-07, 17:44.
El cap de l'escuderia McLaren, Ron Dennis, ha informat a Fernando Alonso que té permís per abandonar l'equip, segons ha informat el diari The Times, que cita fonts "ben informades".
"Entenc que se li ha comentat que pot anar-se'n perquè estan farts d'ell. Ron està molt cabrejat amb tots dos [Alonso i Hamilton]", segons revela aquesta font al diari britànic.
El futur del doble campió del món està en l'aire després que les seves relacions amb el seu company Lewis Hamilton es trenquessin definitivament el cap de setmana passat al Gran Premi d'Hongria, on Alonso va ser castigat per obstaculitzar el britànic en el seu intent per conquistar la pole.
Dubtes sobre la seva continuïtat
L'asturià, que està a set punts de Hamilton en el campionat mundial, va ser penalitzat amb la pèrdua de cinc posicions a la graella de sortida per bloquejar Hamilton a boxs i impedir-li completar la seva última volta ràpida. McLaren va dir que l'incident era culpa de Hamilton, que va provocar una confusió a l'equip al desobeir una ordre de l'escuderia.
Després de la carrera, el pilot espanyol va respondre a la pregunta de si tenia pensat continuar a McLaren: "No ho sé, no ho sé".
Renault o BMW
Dos són els possibles destins d'Alonso si obté la carta de llibertat de McLaren: Renault, escuderia on va conquistar els seus dos campionats del món, i BMW, que encara no ha tancat l'ampliació del contracte de l'alemany Nick Heidfeld.
El pilot espanyol disposa d'un contracte amb l'escuderia angloalemanya fins a finals del 2009, amb un salari que ronda els 15 milions d'euros anuals.