Ronaldinho rebrà l'alta mèdica la setmana que ve

Agències. 24-01-08, 20:12.

El brasiler Ronaldinho de Assis ha superat les molèsties que arrossegava al genoll esquerre, per les quals està de baixa des de principis d'any, i serà donat d'alta a començament de la setmana que ve pels metges del FC Barcelona, pel que estaria en condicions de reaparèixer en el partit de tornada dels quarts de final de la Copa del Rei contra el Vila-real o en el partit de Lliga contra l'Osasuna, tots dos al Camp Nou.

Ronaldinho, que no juga des de la derrota soferta en el clàssic contra el Reial Madrid al Camp Nou (0-1) el passat 23 de desembre, s'ha perdut ja set partits de manera consecutiva per una tendinitis rotuliana al genoll esquerre, tot i que ja està recuperat d'aquesta lesió i ha dedicat aquesta setmana a millorar la seva preparació física, sotmetent-se a proves de força i resistència, abans de la seva reaparició a la competició.

Segons els terminis anunciats pels metges, no jugarà aquest diumenge contra l'Athletic de Bilbao a San Mamés i sumarà el seu vuitè partit de baixa i serà donat d'alta a començaments de la setmana que ve, pel que podria reaparèixer en un dels dos partits que el Barcelona jugarà la setmana que ve, tots dos al Camp Nou: el de tornada contra el Vila-real a la Copa, previst per al dimecres 30, o en el següent de Lliga, contra l'Osasuna.

Fotos

Foto: pretemporadaronaldinho

Final Four Hoquei Patins 2008