David Arroyo. 08-01-07, 15:43.
El pilot madrileny Carlos Sainz, pilot de l'equip Red Bull Volkswagen, ha acabat en segona posició en la tercera etapa del rallye Dakar. Sainz, que obria pista al haver guanyat l'etapa d'ahir, ha pogut mantenir un fort ritme sense ser atrapat pels seus adversaris. Malgrat tot, el seu company d'equip, el sud-africà Giniel de Villiers, actual sots-campió de la prova, ha estat més ràpid.
El català Nani Roma no ha pogut mantenir el bon ritme d'ahir, havent-se de conformar amb la vuitena posició, a més de nou minuts de De Villiers. El pilot de 'Mitsu' es troba ara en la setena posició de la general, a onze minuts i mig del madrileny.
El francès Peterhansel, múltiple guanyador de la prova en motos i cotxes, ha acabat en tercera posició, pujant fins al de la general. El vigent campió, el també francès Luc Alphand ha acabat en quarta posició, situant-lo en vuitè lloc, per darrere el seu company d'equip Nani Roma.
Els participants de la categoria de camions estan en aquests moments disputant l'especial. Pep Vila, de l'equip PRO-Motor-Les Comes, marxa en quart lloc en el quilòmetre 93 de l'especial.