Final Four Hoquei Patins 2008

Sant Sadurní d'Anoia rep els campions de Copa amb una gran festa, cava i foc

esportiudigital.com (Sant Sadurní d'Anoia). 03-03-08, 00:30.

L'equip del Noia Freixenet ha celebrat aquest mateix diumenge la victòria a la Copa del Rei en una recepció multitudinària a l'Ajuntament. A les 8 del vespre, només tres hores i mitja després d'haver guanyat al Vic per 3 a 2 a la tanda de penals, en la final jugada a Igualada, l'equip del Noia, encapçalat pel seu president, Jaume Esteve, el seu capità, Pere Varias, autor del gol decisiu, i l'entrenador, Ferran López, sortia al balcó del l'Ajuntament per celebrar que eren els nous campions de la Copa del Rei amb l'afició i els ciutadans de Sant Sadurní que omplien la plaça. Abans, els jugadors havien passejat pel centre del poble des del restaurant on estaven dinant i ja els esperaven més d'un centenar de seguidors.

L'alcalde, Joan Amat, els ha felicitat en nom de la vila i els ha recordat que els anys acabats amb 8 són màgics pel Noia. El 1988, la Lliga, el 1989, Copa d'Europa, i el 1998, Copa de la CERS i Copa del Rei. Després de les paraules de l'alcalde, ha estat el president del Noia, Jaume Esteve, qui s'ha mostrat orgullós del seu equip. També han parlat Pere Varias i la resta de jugadors d'aquest Noia triomfant: Lluís Gil, Xavi Brichs, Guillem Cabestany, Joan Feixas, Jepi Selva, Aleix Esteller, Jordi Esteva, Eloi Mitjans i Jordi Mellado. També han agafat el micròfon l'entrenador, el preparador físic, Isidre Brufau, i la resta de persones d'aquesta gran família que és el Noia, els campions.

Com han recordat l'alcalde i el president, la victòria del Noia a la Copa del Rei es produeix 10 anys després de la primera victòria en aquesta competició, i l'endemà dels 100 anys de la col·locació de la primera pedra de l'edifici de l'Ateneu. Al balcó i a la plaça també hi eren les càmeres de TV3 i molts altres mitjans de comunicació que han fet arribar les imatges a tot Catalunya. També s'ha emès en directe per Ràdio Sant Sadurní.

El Noia ha guanyat la Copa del Rei després d'imposar-se al Blanes, divendres, al Liceo, dissabte, i al Vic, diumenge, a la gran final. Tot i començar perdent per 2 a 0, a la segona part el Noia va remuntar i va aconseguir empatar a 2. Després, a la tanda de penals, Pere Varias va ser l'únic que va aconseguir marcar. El jugador del Noia Guillem Cabestany ha estat considerat el més valuós de la final.

Fotos

Foto: noiacopacelebracio01

Foto: noiacopacelebracio02

Foto: noiacopacelebracio03

Foto: noiacopacelebracio05

Torneig Comte de Godó 2008