Agències. 09-08-06, 20:36.
El FC Barcelona s'enfrontarà avui a Houston (04:30, TV3, Barça TV i laSexta) amb el rival més perillós de la seva gira americana, el Club Amèrica de Mèxic, en un partit on s'espera que debutin els últims fitxatges blaugranes, Lilian Thuram i Gianluca Zambrotta.
Els jugadors de Frank Rijkaard disputaran el seu quart partit de pretemporada davant del que és considerat com a millor equip de Mèxic, amb la voluntat d'arreglar els errors defensius fets en l'última trobada contra el Chivas i amb l'expectativa de veure debutar les seves dues últimes estrelles.
Thuram i Zambrotta, que lluiran en els seus dorsals els números 21 i 11, respectivament, es van incorporar a la plantilla el dia 4 i no van arribar a temps per disputar el partit contra el Chivas de Guadalajara.
Tot i això, el defensa italià, que va tenir "sensacions boníssimes" durant la primera jornada d'entrenament amb els blaugrana i va considerar el Barça com "el millor equip en aquest moment", estarà preparat per jugar el seu primer partit amb els culers.
De la mateixa manera, el seu company d'equip en el Juventus, el francès Thuram, que va ser l'últim a arribar a la concentració americana del Barça i que va confessar "tenir ganes de treballar" amb el seu nou equip, també saltarà al terreny de joc en el partit de demà si el tècnic blaugrana ho creu oportú.
Un altre dels punts d'atenció del partit serà el rendiment de l'altra incorporació del Barcelona, l'islandès Eidur Gudjohnsen, que amb dos gols en els dos últims partits està revolucionant la concentració i comença a ser comparat amb el camerunès Eto'o.
Tot i això, el jugador nòrdic s'ha apressat a dir que no vol comparacions amb Eto'o, ja que són jugadors "totalment diferents" i amb la temporada que els espera "l'entrenador necessitarà els dos". "Els dos ens tenim respecte i ell és un gran jugador i una bona persona", ha assegurat.