Final Four Hoquei Patins 2008

Turquia serà el principal rival d'Espanya en la classificació pel Mundial 2010

Agències. 25-11-07, 17:56.

Espanya ha tingut sort en el sorteig del Mundial de Sud-àfrica 2010, en què Turquia emergeix com el principal rival, mentre que Anglaterra, rebaixada de categoria al no classificar-se a l'Eurocopa, tornarà a topar amb Croàcia, l'equip que la va privar de classificar-se per a la fase final d'aquesta competició.

Sense saber encara qui conduirà el seu destí, perquè Luis Aragonés ja ha anunciat que té "data de caducitat", la selecció espanyola es pot sentir satisfeta, perquè el grup 5 en què ha quedat enquadrada és, en principi, una bona clau per obrir la porta de Sud-àfrica. Ni la selecció belga, en crisi i a la qual ja va eliminar en l'anterior fase mundialista, ni Bòsnia i Hercegovina, Armènia o Estònia, a qui també s'ha enfrontat amb èxit fa poc temps, no haurien de complicar el pas als espanyols.

Només el conjunt turc, amb el temible Ali Sami Yen com a fortalesa i que serà present a l'Eurocopa, hauria de discutir el liderat del grup, l'única plaça que dóna accés directe al Mundial. L'altra opció passa per jugar una repesca davant d'un altre segon.

Fotos

Foto: potsmundial

Torneig Comte de Godó 2008