Un Nàstic sense gol cau a la Romareda (3 a 0)

Marc Cámara - Tarragona. 19-11-06, 22:45.

El Nàstic ha perdut de nou en un partit en el que s'han tornat a fer evidents les mancànces de l'equip de Tarragona. El Saragossa, que darrerament jugava a un nivell per sobre, ha ofert avui una imatge més mundana que no li ha impedit fer tres gols a un Nàstic que ha desaprofitat les seves ocasions. Només Gil ha destacat per sobre els companys.

El partit ha començat, com sempre, amb un Nàstic amb ganes de donar la sorpresa. Però ben aviat l'equip local s'ha fet amb el control de la pilota i a partir d'aquí l'equip de Luís César s'ha trencat. Primer ha estat una autèntica canonada d'Aimar la que ha foradat la porteria dels granes. Després ha estat una jugada per la banda que ha aprofitat Oscar per fer pujar el 2 a 0 al marcador. Finalment una jugada dins l'àrea del Nàstic ha acabat amb el tercer dels aragonesos.

Al final del partit una molt bona jugada de Gil en combinació amb Pinilla i Portillo a punt ha estat de convertir-se en el gol de l'honor pels de Tarragona, però el xut del brasiler ha estat massa crusat. El Nàstic continua acusant la manca de gol i les errades en defensa, i ja es consolida com un dels principals candidats a tornar a la Segona Divisió. Aquest cop el cap de Luís César penja més que mai d'un sol fil, un fil que es podria acabar de trencar el cap de setmana que vé si l'equip no guanya d'una vegada al Nou Estadi, aquest cop contra el Mallorca.

Fotos

Foto: luiscesar220706_es

Final Four Hoquei Patins 2008