RCD Espanyol. 02-05-07, 21:11.
Ernesto Valverde, entrenador de l'Espanyol, s'ha mostrat confiat en les possibilitats del seu equip amb vistes al partit de demà, encara que ha demanat el màxim respecte pel Werder Bremen, ja que ha recordat que "encara no està tot fet".
L'entrenador periquito ha afirmat que entén que el Werder Bremen confiï a remuntar perquè "si nosaltres ens trobéssim en la seva situació també tindríem esperances". "És cert que van estar gairebé ben a prop del K.O., però ara tot torna a començar", ha asseverat.
Així mateix, ha instat als seus jugadors a "mantenir sempre un estat d'ànim positiu independentment del que passi durant el partit. La clau de la remuntada està en el primer gol i veure com el paeixen els equips. En aquest cas, cal ser forts, controlar l'ansietat i la pressió, i confiar en les nostres armes i tenir capacitat de resposta".
Valverde ha reconegut que el partit de tornada davant el Benfica pot ser una referència amb vistes al partit de demà perquè " vam patir molt i va haver algun moment en el qual no vam estar molt bé. Ells van tenir opcions de marcar i sí que pot ser una referència".
De l'equip alemany ha subratllat que "és molt fort, fa molts gols, té un gran atac i la gent anima molt durant el partit. La dinàmica de la gent d'atac ha fet possible aquestes remuntades".
D'altra banda, el tècnic no ha concedit massa importància al fet que demà no podrà comptar amb jugadors importants com Moisés Hurtado, De la Peña, Pandiani o Jônatas, per diferents motius: "Tenim baixes importants, però tenim d'altres jugadors i prefereixo no parlar de les absències, sinó fixar-me en els que van a jugar".
El tècnic ha reconegut que "és normal que la gent tingui il·lusió", si bé ha puntualitzat que "no m'agrada que es parli tan a la lleugera del tema de Glasgow perquè sabem com és això i totes les dificultats que existeixen. A més, parlar de Glasgow és la primera pedra per perdre demà".
De totes maneres, el tècnic blanc-i-blau no ha amagat que passar a una final de la Copa de la UEFA "suposa molt per a mi, però imagino que també ho pensaran els jugadors, el club… És un motiu de satisfacció el poder participar d'alguna cosa que pot ser gran".