Himne del Nàstic
futbol: mundial fifa world cup Ballack Rooney Messi Riquelme Márquez Totti Ronaldinho Kaká Henry Deco Van nistelrooy
noticias: actualidad
galerias de fotos: foto fotografia
videos: camara video
celebración: fiesta rua ruta gps
cobertura: prensa periodicos noticia
camino: resultados estadisticas
heroes: trabajo en equipo directivo
estadio: arquitectura

El Nàstic té la Primera Divisió a tocar

esportiudigital. Publicat el 03-06-2006 a les 15:31. Tornar a notícies.

Avui pot ser una jornada per la història de Tarragona. El Gimnàstic de Tarragona pot assolir l'ascens a la Primera Divisió de futbol, 60 anys després d'haver caigut de la màxima competició estatal.

Per aquest motiu, entre 800 i 1000 persones han viatjat fins a Xeres, on aquesta tarda els tarragonins tenen el primer "match ball" per aconseguir aquest desitjat ascens.

El partit començarà a dos quarts de set de la tarda (TV3), i, si el Nàstic guanya o empata, serà equip de Primera sobre un quart de nou del vespre. I el club tarragoní ho té tot de cara.

A banda del miler d'aficionants que animaràn als seus homes, l'estadi de Xapín ha estat talismà en les dues darreres temporades, on tres equips (Llevant, Celta i Càdis) hi van aconseguir els seus ascensos. Avui, per tant, ha de ser el dia del Nàstic.

A més, l'interès del partit ha arribat a tots els nivells. Personalitats del govern com el conseller de Governació, el tarragoní Xavier Sabaté, i el secretari general de l'esport, Manuel Ibern, han viatjat fins a Xeres. Les principals emissores de ràdio com RAC1 i Catalunya Ràdio faran el partit en directe, a banda de Tarragona Ràdio.

FOTOS: Diari de Tarragona